neděle 8. července 2012

Jídelníček 8.7.


6:50 - ovesné vločky s jahodami a sójovým mlékem, miska žlutého melounu
10:30 - jablko, 5 maličkých banánovo-ovesných sušenek (3 s kokosem, 2 s karobem), madle a dýňová semínka (hrstička)
14:15 - rýže natural s uzeným tofu a pórkem, trocha olivového oleje, červené zelí a ledový salát (první polovina)
16:15 - (druhá polovina) přitom té rýže i tofu bylo po 100g, zelí dost, ale stejně jsem to musela jíst nadvakrát, zasytilo mě to i tak
20:30 - dvě dušené červené papriky s hrstičkou cizrny, country kořením a olivovým olejem

Tak, konečně jsem doma a zbytek cizrny (které jsem si omylem uvařila celý pytlík, tedy 400g za syrova) si dám zmrazit, tudíž ji teď pár dní jíst nebudu. Jupí:D

A řeknu vám, že ten oběd byl vy-ni-ka-jí-cí a chutnal by mi i v ne-veganském období!

1 komentář:

Ráda si přečtu Váš názor:)! Díky za komentář, případnou odpověď najdete opět zde. Sofie