úterý 3. července 2012

Jídelníček 3. 7. - den druhý

Druhý den:
Výborný oběd
8:00 - ovesná kaše (80g vloček + trocha sójového mléka) s rozmačkaným banánem
10:15 - 2 broskve (před odjezdem, jinak bych se svačinou počkala), 15g mandlí
12:15 - 3 mrkve
14:30 - oves (100g) s červenou čočkou (50g) na kari, s jarní cibulkou a olivovým olejem + ledový salát a půlka okurky
18:30 - 200g lahůdkového tofu (obsahuje řasy a dýňová semínka), ledový salát
22:15 - 200ml sójového mléka
Hodnoty: 7000 kJ, 71g bílkovin, 44g tuků, 263g sacharidů
Pohyb: dopoledne trocha plavání, odpoledne léčení spálených zad:) (holt světlokožec...)

V prvé řadě chci poděkovat za všechny vaše komentáře u předchozího článku - ty nabádající z opatrnosti a i ty povzbuzující! Moc si toho vážím!


Dneska jsem pokročila, oběd už byl makrobioticky skoro v pořádku:)! A jinak jsem ani dnes neměla hlad (kdybych cítila, že ano, dala bych si zeleninu) a z vůbec mám z dneška skvělý pocit.

Technická poznámka: Oběd jsem nafotila skvěle, jen se mi bůhví proč v počítači zobrazuje jen jediná fotka, na které ani není celý talíř a navíc je rozmazaná - alespoň pro ilustraci jsem ji zde přesto dala. 

A ještě jedna poznámka: Mám teď pár dní nabitý program, rozhodně ale budu vkládat jídelníčky a maximálně v pátek přibude článek o tom co a proč momentálně jím + přidám minimálně jeden recept:)



3 komentáře:

  1. teeeda, tu snídani si měla pořádnou! :-) (to určitě nemyslim špatně ;-) ) to bych do sebe cpala ráno hodinu :-D ... jinak tě fakt obdivuju, mě by tohle vůbec neuspokojovalo...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlasím s Baru, tohle by asi nebyl jídelníček pro mne-> o to větší máš můj obdiv! :)
      Jinak se snídaní to chápu. Já jsem dřív jedla 40 g, ale po dovolené jsem rozežraná jak **** a proto jsem zvolila taktiku větší porce snídaně=menší hlad přes den. Takže v poslední době má kaše je z 60-67 g ovesných vloček. Občas mám problém to sníst, ale opravdu mě to odlákává od celodenního pojídaní čehosi nezdravého ;)

      Vymazat
    2. Holky, díky za komentáře:) Máte pravdu, snídaně je velká - někde jsem to tady psala, když jsem byla unavená a věděla, že tím pádem budu mít celý den hlad, nacpala jsem si do misky nějakých 80g vloček a doufala, že to zabere. Když jsem úplně zapomněla na dopolední svačinu a postupně jsem odsouvala i časy dalších denních jídel, došlo mi, že jsem našla zázrak:D A od té doby to tak praktikuji. A včera bylo opravdu horko, nic moc se ani jíst nedalo, takže s jídelníčkem jsem problém neměla - navíc, dámy, toho oběda byl fakt kopec:D!

      Vymazat

Ráda si přečtu Váš názor:)! Díky za komentář, případnou odpověď najdete opět zde. Sofie