neděle 22. července 2012

Jídelníček 21. 7. + Nakonec je vše jinak:)

Dámy zdravím vás!
Nemůžu říct, že včerejší zdeptaný článek už neplatí, potíže stále přetrvávají, ale s milým jsme se shodli, že se jim nemusíme poddávat, protože řešitelné jsou - znervózňuje nás jen nejistota, ale ne to, že nemůžeme dělat nic, což by bylo podstatně horší. Včera už jsme dost pokročili a věřím, že je vše na nejlepší cestě.
Ad cesta (oslí můstek:)) - o víkendu pojedeme navštívit kamaráda, který dělá vedoucího na táboře. Bude to cyklovýlet s přespáním a protože mám podezření, že součástí bude i koupání, je třeba podniknout jistá opatření... nuže, zde je můj včerejší jídelníček :D

7:10 - ovesné vločky (kaše s vodou) s banánem
10:00 - 300ml podmáslí
14:00 - fazolačka (červené fazole vařené s bobkovým listem a bujonem Alnatura, rozmixované s kořením a mlékem  - milému jsem přilila i smetanu ke šlehání:))
17:30 - pekingské zelí s dresingem z Hollandie a lžičky tatarky light
19:30 - brokolicový krém ze 400g brokolice, 100ml mléka a kostky bujonu Alnatura + 200g cottage, první část
22:00 - večeře, druhá část
Pohyb: 10min svižné chůze, 50 dřepů se zátěží

Jo, to taky:D
Pohybu je málo, nejsem úplně zdravá - milý mi vaří čaje, přináší léky, šel si se mnou lehnout už o půl jedenácté, ať neusínám sama a já bych podkopávala jeho snahu uzdravit mě cvičením...:D

2 komentáře:

  1. jídelníček je super, hned bych si ho okopírovala a přesně takový měla den :) není tam nic co my nechutná a navíc - brokolicový krém MILUJU ! :)
    ale je fakt že podmáslí jsem ještě nikdy neměla... něak nevím co od toho čekat - bojím se že mi to nebude chutnat :D :D tak to raději ani nezkouším :D

    OdpovědětVymazat
  2. Páni ! tolik společného jo ? :D Já jsem snad snídaňofil, někdy si tak připadám :D
    Noo, já MS taky mám z ruky, ale když už tam jedu tak si toho vleču kopec a to doslova! :D
    Jinak coo, přidrzlá?:D Podle čeho soudíš?
    A mňam, brokolicový krém bych si dala!

    OdpovědětVymazat

Ráda si přečtu Váš názor:)! Díky za komentář, případnou odpověď najdete opět zde. Sofie