pátek 1. června 2012

Motivace = půl úspěchu

Znáte motivátory?



Jakožto racionálně smýšlející člověk jsem se na ně vždy dívala s despektem a povzneseným úsměvem, když někdo něco chce, dokáže to i bez takových podivných berliček... 
Když jsem před pár lety chtěla hubnout, uložila jsem si do počítače spousty obrázků hubených dívek - thinspo, netřeba vysvětlovat. Před necelými dvěma měsíci jsem se do hubnutí a cvičení pořádně obula a hledala jsem na internetu různé stránky s tipy a radami, něco se ale změnilo. Častěji jsem narážela na obrázky dívek vytrénovaných či dokonce přímo cvičících - fitspo. A pak se přidala ještě jedna kategorie obrázků - zmíněné motivátory (např. zde). Musím říct, že s jistým pobavením je sleduji pořád, některé jsou opravdu v přehnaném americkém stylu "Můžeš být kýmkoliv chceš, stačí jen chtít!", ale už jsem mezi nimi našla svých pár oblíbených. Tady jsou (plus jeden nahoře :) ):





A teď trochu humorněji:




Co si myslíte o motivátorech vy:)?


1 komentář:

  1. Já je mám ráda, sama je vyhledávám a sama si vedu stránku na thumblr, kde dávám převážně již zmíněné fitspo anebo foto zdravých jídel :) Někdy to opravdu dokáže člověka nakopnout a donutí ho si uvědomit některé věci. A koho by nebavilo koukat na pěkné obrázky žejo :D

    OdpovědětVymazat

Ráda si přečtu Váš názor:)! Díky za komentář, případnou odpověď najdete opět zde. Sofie