pondělí 4. června 2012

Jídelníček 4. června

Dnes bylo mé jídlo následující:
6:50 - 60g ovesných vloček (přelité horkou vodou kvůli změknutí) smíchaných se 150ml podmáslí a 70g rozmačkaných borůvek
10:30 - tvarohový dortík s korpusem z ovesných vloček
13:45 - zapečená cuketa (cuketa, 1 vajíčko, 100g cottage), zapečené brambory (150g)
15:45 - 30g čoko-koko proteinu, rozmíchaný s vodou
18:00 - 65g dietního hermelínu, salát (pekingské zelí,ředkvičky, cherry rajčata)
20:45 - 250g brokolice + 100g cottage (brokolicový krém)
Hodnoty: 6600 kJ, 126g bílkovin, 52g tuků, 147g sacharidů
Pohyb: ZWOW 14 (18 min čistého času) 


Co se oběda týče - původně to byl "zapečený lilek a cuketa". Lilek ale chutnal hnusně, tak jsem povybírala cuketu a na zítra si dám tu půlku dušené brokolice, kterou jsem nerozmixovala na dnešní večeři:)
Zapečené brambory byly zvlášť, nachystala jsem je milému dietně s tím, že mu trochu ujím ...a taky měl na svačinu můj dietní dortík, takže jsem mu včera koupila poctivou slaninu a  o víkendu chci udělat hovězí, ať nemám výčitky, mimochodem.


Na tu brokolicovou polévku jsem dneska měla vyloženě chuť! Včera jsem byla doma, čili jsem si na svačinu mohla dát i něco jiného než krabičkové balení salátu se sýrem, které si nosím do práce - místo toho jsem s chutí sáhla po cottage a ledovém salátu! Ne že by mi to vadilo, ale... raději nic, ať mě to nepřejde:)

2 komentáře:

  1. Můžu se zeptat jak si dělala ten brokolicový krém? Máme v ledničce spoustu cottage a já s ním jaksi nejsem ještě kamarádka a potřebovala bych nějaké tipy, jak se s ním skamarádit :) jídelníček ti musím pochválit, máš ho moc pěkný :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Niki, brokolicový krém dělám velmi jednoduše a dietně - ohřeji vodu v rychlovarné konvici, mezitím si brokolici rozeberu na růžičky, přikrájím košťál, hodím do hrnce a zaliji horkou vodou z rychlovarné konvice (je to rychlejší a ekologičtější než vařit vodu na sporáku:)) tak, aby byla brokolice cca do 2/3 ponořená. Přidám půl kostičky drůbežího vývaru (kupuji Alnatura v DM) a povařím do změknutí. Pak rozmixuji, dám do misky a ozdobím půlkou (tj. u mého je to 100g) cottage. Dodá krému jemnější chuť a celkově jej povýší. Samozřejmě se dá zamixovat i do krému, ale já tam mám ty hrudky ráda.
      Kaloričtější verze se pak vaří z mléka či smetany, přihodí se tam brambora a ozdobí se to zakysanou smetanou:)
      Co se cottage týče, jím jej snad denně! Samotný, s knackebroty, zeleninou, dá se smíchat či umixovat i s ovocem nasladko, o víkendu jsem jej smíchala s 2 vajíčky a zalila si tím zeleninu, kterou jsem pak zapekla, výborný je s vařenými bramborami a pažitkou... Použiji jej všude tam, kde bych uvítala jemnou smetanovou chuť a bílkoviny.
      A za pochvalu jídelníčku děkuji:)!

      Vymazat

Ráda si přečtu Váš názor:)! Díky za komentář, případnou odpověď najdete opět zde. Sofie