čtvrtek 28. června 2012

Jídelníček 28. června + Jak jsme hráli badminton

Co jsem dneska snědla:
7:15 - 80g ovesných vloček, 50g banánu, 10g vanilkového proteinu
11:00 - 200g Hollandie, 10g proteinu bez příchuti (měl být tvaroh, ale ten jsem potřebovala na bublaninu), cca 200g třešní a 50g višní
14:30 - omeleta s brambory, houbami, restovanou cuketou a hermelínovým krémem (dietní:)!)
15:15 - 3 kousky bublaniny (recept zde)
17:30 - 2 kousky krůtího masa (příprava oběda)
20:30 - 75g tuňáka, ledový salát
Hodnoty: 6900 kJ, 117g bílkovin, 46g tuků, 185g sacharidů
Pohyb: ráno ZWOW 15 + 100x mountain climbers (20min čistého času), večer hraní badmintonu s milým (50min)

Dneska se s milý dozvěděl nedobrou zprávu, takže jsem chtěla být s ním. Vařili jsme spolu oběd, pekli bublaninu:) a když jsme přemýšleli, co večer, napadlo mě jít na zahradu (člověk se venku lépe uvolní) a zahrát si badminton - rychlý, akční a zábavný. Našli jsme rakety a míčky-košíčky a šli na to. Naposledy jsme hráli před dvěma lety a moc se nám to nedařilo, ale dnes? Samotné nás to překvapilo, fakt jsme váleli:D!
Takže myslím, že jsme si tímto našli nový letní koníček:)

A přidávám motivační větu: 


...aneb Cvičení není o tom, mít čas, ale udělat si jej!

2 komentáře:

  1. Badminton je skvělý, já se při něm vždycky uvolním, je to takový relaxační sport :)
    Sofie, chtěla jsem se tě na něco zeptat. Dneska jsem poprvé cvičila tabata, chtěla bych ho zkusit i zítra, aby mě to nakoplo na celý den. Nikdy jsem ale ráno takhle necvičila. Prosím tě, v kolik hodin tak většinou cvičíš? A před, nebo po snídani? :) Děkuji :-*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Halley ahoj:) Vstávám v 6:30, protáhnu se a v 6:35 začnu. Mělo by předtím být rozcvičení a potom zklidnění, ale na to bohužel nemám kapacitu a tak dávám opravdu jen 4 minuty. Snídám až potom, je to chvilička:)
      Jinak na cvičení nalačno mám názor ten, že je to o ničem a rozhodně bych to nikomu nedoporučila, tělo tuk stejně nepustí...

      Vymazat

Ráda si přečtu Váš názor:)! Díky za komentář, případnou odpověď najdete opět zde. Sofie