středa 27. června 2012

Jídelníček 26. + 27. 6. + Asistent fotografky:)


Holky, zdravím vás:)

Včerejší jídelníček jsem měla hezký, zejména oběd byl vynikající, ale protože jsem měla velké časové rozestupy (pobíhání po městě), zkazila jsem si to večer 100g pytlíkem mandlí, pár kostičkami 80% čokolády a pistáciovým pudinkem s proteinem, na který jsem měla ohromnou chuť (sehnala jsem jej po delší době). Mrzí mě to, ale o tragédii nejde:) (A ten pudink... dali jsme si jej s milým na večeři a neskutečně si pochutnali!)

Přidávám alespoň fotku včerejšího oběda - žitné těstoviny s restovanou šunkou a omáčkou z bílého jogurtu, rajčat, olivového oleje a koření plus ledový salát. 
Fotím si na stole oběd, když periferním viděním postřehnu bílý flek - to se mazlík přišel podívat, co to tam kutím a jestli náhodou nemám v plánu se podělit. Fotka není nijak aranžovaná:)

Dnešní jídelníček:
6:50 - 80g ovesných vloček, 100ml mléka, 80g zeleného jablka, muškátový oříšek (ta vůůně!)
10:30 - 200g odtuč. tvarohu, 10ml sirupu z agáve
13:30 - 70g žitných těstovin, 125g mozzarelly light, bazalka, restovaný pórek, ledový salát, olivový olej
16:30 - 2 křehké plátky, 40g eidamu, pekingské zelí
20:30-  60g 95% kuřecí šunky restované se žampióny, pekingské zelí
Hodnoty: 5800 kJ, 104g bílkovin, 33g tuků, 160g sacharidů
Pohyb: ráno 100x mountain climbers, večer 10min svižné chůze + 10min rotoped + 200 přeskoků přes švihadlo (nevypadá to náročně, ale já najednou zvládnu udýchat max. 30 přeskoků, takže i tak mi to zabere dost času:D)

Večer si možná ještě něco dám, energie bylo dnes méně a nechci to zítra dohánět...

5 komentářů:

  1. Téda, paráda .) a mlsala si zdravě, neměj výčitky .) a líbí se mi tvoje kočička .)

    OdpovědětVymazat
  2. fotka s kočkou nejde naaranžovat :-D ...kočka je krásná :-)

    OdpovědětVymazat
  3. ta kočička je úžasná! a pundink bych si dala taky hned :)

    OdpovědětVymazat
  4. Já kočky miluju, a toho tvýho mazlíka bych brala všema deseti :)))
    To znám, přes den jíst vzorně, ale špatně časově a večer spořádat pátý přes devátý.. ale nedá se nic dělat, hlavně, že víme, proč máme ty chutě :)

    OdpovědětVymazat
  5. Hlavní je si to nevyčítat :). Člověk hřešit občas musí, ale co si budeme povídat, to tvé "zhřešení" není tak moc velké ;).
    Ten oběd vypadá moc skvěle a kočička roztomile! :)

    OdpovědětVymazat

Ráda si přečtu Váš názor:)! Díky za komentář, případnou odpověď najdete opět zde. Sofie