čtvrtek 21. června 2012

Jídelníček 21. června aneb Jak jsem byla lenivá


7:30 - 2 celozrnné tousty, 2 broskve s bílým jogurtem a mandlemi

9:30 - 10:00 - banánové sušenky
14:00 - dietní hermelín v semínkové krustě, brambory, salát
... a pak ještě dva Opavia sušenky-věnečky, cottage se salátem, další broskve, tentokrát s odtučněným tvarohem a kostičkou malinové čokolády... 
Hodnoty: rodina, láska, zdraví a svoboda
Pohyb: lenošení

Bylo to dneska jakési chaotické:), nechtělo se mi to hrotit a jídelníček jsem pojala volněji.
Na víkend jsem sama doma, sladkosti si milý odvezl, takže budu vzorná!

2 komentáře:

  1. I já jsem si dala včerejšek velmi volný, vlastně docela čuňárničku a nehodlám to hrotit.Někdy se prostě člověk cítí unavený počítáním hodnot a tak jeden dva volnější dny tělu neuškodí a dušičce prospějí.
    My to totiž nevzdáváme a pokračujeme dál :-DDD.

    OdpovědětVymazat

Ráda si přečtu Váš názor:)! Díky za komentář, případnou odpověď najdete opět zde. Sofie