pátek 1. června 2012

Jídelníček 1. června + Mexické jáhly

Dnešek u mě vypadal takto:
7:00 - borůvková kaše - 60g ovesných vloček, 100ml mléka, 40g borůvek, 10g borůvkového proteinu
10:30 - 15g čoko-koko proteinu, 100ml mléka (po cvičení)
11:30 - "mexické jáhly" (90g jáhel, 60g fazolí, 50g bílé papriky, 50g rajčat) + rajčata a ledový salát
14:30 - 200g odtuč. tvarohu, 20g mletých mandlí, 5ml sirupu z agáve (vše smícháno)
16:30 - káva se 100ml mléka
17:00 - brokolicový krém (250g brokolice, 100g cottage)
19:30 - brokolicový krém (totéž)
Hodnoty: 6800 kJ, 127g bílkovin, 42g tuků, 180g sacharidů
Pohyb: Bob Harper - Bobs Workout 1+2 (z druhého jen polovina, cviky dělám i s Jillian a chtěla jsem změnu), ZWOW 15 (také jen polovina, už nebyl čas), odpoledne pak 15 minut eliptical


Řeknu vám, dneska to bylo perné. Od odpoledne jsem příšerně unavená a když jsem unavená, mám tendence to zajídat - o což momentálně opravdu nestojím. Připravila jsem si tedy k večeři sytý krém, popíjím heřmánkový čaj a půjdu brzy spát.
Zítra jedeme s milým k jeho rodičům, moc se na ně těším, ale už od začátku týdne je mi jasné, že sobota nebude co se jídelníčku týče úplně ukázková. Přesto ale věřím, že se mi povede nesníst toho moc. Věřím... věřím:)!


Každopádně, pokud by někoho zajímal recept na mé mexické jáhly, žádný pořádně není:) Byla to improvizace a povedla se. Uvařila jsem jáhly, orestovala na proužky nakrájené papriky, přihodila na kostičky nakrájená rajčata, konzervu fazolí, okořenila sladkou a pálivou paprikou (samozřejmě sůl, pepř) a směsku smíchala s jáhlami. Milému jsem přimíchala ještě nakrájené uzené a bylo hotovo. Určitě se k tomu budu ráda vracet, je to rychlý, levný recept a pochutnali jsme si.


Přeji vám krásný víkend a pokud byste se chtěli pochlubit, co budete mít dobrého k sobotnímu a nedělnímu obědu, budu jedině ráda:)!

1 komentář:

  1. Jsi vzorná. Paráda! :)

    Doufám, že už si taky uklidním hlavu. A že mi to taky půjde tak, jako tobě. :)

    Mireia

    OdpovědětVymazat

Ráda si přečtu Váš názor:)! Díky za komentář, případnou odpověď najdete opět zde. Sofie