středa 30. května 2012

Jídelníček 29. května

Tak se vám přiznám, že včerejšek se mi nevydařil - snažila jsem se, ale bohužel ve mě stále přetrvávají návyky z dřívější doby, kdy jsem měla s jídlem takové problémy, které bych nepřála nikomu...

Včerejší jídelníček:
9:00 - celozrnná špaldová krupice, 250ml mléka, banán, hrneček podmáslí se lžičkou karobu
11:15 - dvě skleničky proteinu s mlékem (2x 10g + 100ml)
12:30 - čočka s vajíčkem natvrdo
15:30 - dva dílky pečené ovesné kaše s Hollandií a tahini:)
19-21 - uždibování při přípravě obědů pro mě a milého (trocha bramborové kaše, kousek kuřecího, plátek goudy...)
22:00 - 30g 70% malinové čokolády, kakao z 250ml mléka a 30g 81% čokolády
Hodnoty: raději nepočítám
Pohyb: 30 Day Shred, level 2 (dopoledne), půl hodinky na kole (po svačině)


Dopoledne mi přišly proteiny, takže jsem je hned po cvičení musela ochutnat - jsou vý-bor-né! Mám tyto, dle recenzí by měly být vcelku kvalitní, s dobrými hodnotami, je to český výrobek a ta cena je úžasná. Objednala jsem si příchuť borůvkovou (obsahuje kousíčky borůvek!) a čoko-koko, která chutná jako Margotka. A i přítel, který se proteinů dříve jó přepil, je pochválil a to i co se složení a rozpustnosti týče (holt to bere i z praktičtější stránky:)).

Na odpolední svačinu jsem si původně nachystala lilek, ale opravdu mi nechutnal. Do toho jsem zároveň dopekla kaši a je vám jasné, co zvítězilo...:)

Pak jsme jeli s milým na kolo (akorát se nám podařilo ujet tu trasu neskutečně rychle:D) a já se u přípravy těch mých krabiček do práce zapomněla najíst. Večer na mě padl splín, vyčítala jsem si tu kaši a vůbec jsem byla celá smutná.... chtěla jsem to vzdát. Přitom když to tak čtu - ano, rozhodilo mi to hodnoty na STOBu, ale jinak? Ve srovnání s tím, jak jsem k jídlu přistupovala dříve je včerejšek až úsměvný. Nechtěla bych zase sklouznout k tomu, jak jsem si dříve ubližovala.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Ráda si přečtu Váš názor:)! Díky za komentář, případnou odpověď najdete opět zde. Sofie