úterý 29. května 2012

Jídelníček 28. května

Zdravím vás:)!
Dnešní den byl vcelku podařený, jen to jídlo bylo takové zmatené - chodili jsme s milým po městě a já se nechtěla nikde stavovat na oběd, protože ten jsem měla uvařený doma (inu, šetrná slečna:)). Plánovitě jsem si vzala větší svačinu, takže to nebylo tak zlé.


Dnešní jídelníček:
9:30 - celozrnná špaldová krupice s mlékem (15g + 150ml), 150g banán, 100g Hollandia + 7g 70% čokolády s malinovou příchutí
13:15 - 2 křehké plátky, 125g dietního hermelínu, okurka
16:30 - 100g čočka, vajíčko natvrdo
18:00 - káva s mlékem
21:00 - 200g cottage, 2 rajčata
23:15 - 60g odtuč. tvarohu
Hodnoty: 6500 kJ, 116g bílkovin, 47g tuku, 163g sacharidů
Pohyb: lítání po městě, Jillian Michaels - Six Weeks Six Pack, level 1


Musím vám doporučit krupici. Kupuji si špaldovou, na misku jí stačí jen dvě lžíce, čímž se ušetří spousta sacharidů a já si tak na snídani dala i banán. Krupička s ním chutnala luxusně, dokonce lépe, než čokoláda:)


Při nakupování jsme se stavili i do zdravé výživy, kde jsem potřebovala koupit jáhly (mám je v plánu na středu a čtvrtek na "mexický" způsob) a protože ty stojí okolo 25 Kč, říkala jsem si, že se můžu ještě trochu rozšoupnout:) - vzala jsem tedy tahini a instatní polentu. Ani jedno jsem ještě neměla, tahini jsem hned vyzkoušela a moc mi chutnaly, z instatní polenty mám v plánu udělat těsto na pizzu, recept jsem viděla zde.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Ráda si přečtu Váš názor:)! Díky za komentář, případnou odpověď najdete opět zde. Sofie